Author Topic: Official translation to Swedish  (Read 10084 times)

franponce87

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1819
    • View Profile
    • Email
Official translation to Swedish
« on: April 18, 2011, 12:26:47 pm »
Here you will be able to get the latest official translation to Swedish when available.
Right now, MEDIABorgen has developed it, and it can be found in this thread.

Would you like to install Feng Office Professional or Enterprise Edition in your servers? No problem! Read this article!

tottebias

  • Newbie
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Re: Official translation to Swedish
« Reply #1 on: April 16, 2012, 09:59:52 am »
Får en missing lang.js när jag installerar till senaste feng office. Tips på fix?

Amema

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Re: Official translation to Swedish
« Reply #2 on: May 13, 2012, 02:47:34 pm »
Såg att det var en hel del knas med översättningen för 1.7 så jag har inte ens försökt lägga in den eftersom jag kör Feng 2.0. Filerna ser bra olika ut, så jag tror att det är där skon klämmer.

Bäst är väl att höra med admin om ifall det går att göra en ny variant. Själv funderar jag på möjligheten att göra esperanto av den på lite sikt - om Feng funkar som jag vill.

Amema

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Re: Official translation to Swedish
« Reply #3 on: May 13, 2012, 07:35:25 pm »
Har snurrat runt en hel del och har sett att samma problem finns för flera språk. Översättningssystemet verkar inte vara 100 % eller så saknas någon info. Om man letar lite i filerna så verkar det finnas ett ställe man ska använda för översättningar, men länken är bruten/felaktig.

Fråga admin på engelska istället.

rajinikarb

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Official translation to Swedish
« Reply #4 on: October 03, 2012, 09:19:27 am »
Har snurrat runt en hel del och har sett att samma problem finns för flera språk. Översättningssystemet verkar inte vara 100 % eller så saknas någon info. Om man letar lite i filerna så verkar det finnas ett ställe man ska använda för översättningar, men länken är bruten/felaktig.

Fråga admin på engelska istället.

tottebias

  • Newbie
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Re: Official translation to Swedish
« Reply #5 on: November 01, 2012, 07:59:58 am »
Är det någon som jobbar på en svensk översättning till 2.x? Översättningsverktyget verkar ju inte funka så strålande längre...

franponce87

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1819
    • View Profile
    • Email
Re: Official translation to Swedish
« Reply #6 on: December 14, 2012, 10:50:47 am »
Hello everyone!!
If anyone wants to help with the translation, please drop me a PM in forum and I can guide you through our Translating Tool, so that the translation becomes available in the next release.

Thank you!

Best regards,
Francisco
Would you like to install Feng Office Professional or Enterprise Edition in your servers? No problem! Read this article!